Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic I - Technické špecifikácie

Renault Trafic I (1980–2001) bol spoľahlivé a univerzálne ľahké úžitkové vozidlo, vhodné na široké spektrum prepravných potrieb. Ponúkal rôzne možnosti motorizácie, vrátane benzínových a naftových verzií, a viacero karosárskych konfigurácií. Trafic I bol dostupný s krátkym aj dlhým rázvorom a so štandardnou alebo zvýšenou strechou. Predný pohon bol štandardnou možnosťou, zatiaľ čo zadný pohon bol k dispozícii pri vyššej nosnosti.

Renault Trafic I - Rozmery

A - benzín, B - nafta

Renault Trafic I L1H1

Rozmery Renault Trafic 1985

Renault Trafic I L1H2

Rozmery Renault Trafic I

Renault Trafic I L2H2

Rozmery Renault Trafic 1980

Rám Renault Trafic I

Rozmery Renault Trafic 1982

Možnosti motorov

Renault Trafic I (1980–2001) bol k dispozícii s rôznymi motormi. Zahŕňali benzínové aj naftové jednotky, s prirodzeným nasávaním aj s turbodúchadlom. Konfigurácie motorov boli nasledovné:

  • 1.6L Benzín (1980–1990): 72 k pri 5 500 ot./min, 115 Nm pri 3 500 ot./min
  • 1.9L Diesel (1980–1994): 55 k pri 4 000 ot./min, 106 Nm pri 2 000 ot./min
  • 1.9L Turbo Diesel (1989–2001): 80 k pri 4 200 ot./min, 140 Nm pri 2 000 ot./min
  • 2.0L Benzín (1985–1990): 92 k pri 5 500 ot./min, 140 Nm pri 3 500 ot./min
  • 2.1L Diesel (1985–1991): 63 k pri 4 000 ot./min, 118 Nm pri 2 000 ot./min
  • 2.1L Turbo Diesel (1989–2001): 91 k pri 4 500 ot./min, 160 Nm pri 2 500 ot./min
  • 2.4L Diesel (1985–1991): 71 k pri 4 000 ot./min, 124 Nm pri 2 200 ot./min

Nosnosť a objem nákladného priestoru

Renault Trafic I bol ponúkaný v rôznych karosárskych variantoch a veľkostiach, s rôznou nosnosťou v závislosti od modelu a typu motora. Dostupné verzie boli:

  • L1H1 (Krátky rázvor, štandardná strecha): Až do 800 kg nosnosti
  • L1H2 (Krátky rázvor, zvýšená strecha): Až do 1 000 kg nosnosti
  • L2H1 (Dlhý rázvor, štandardná strecha): Až do 1 000 kg nosnosti
  • L2H2 (Dlhý rázvor, zvýšená strecha): Až do 1 200 kg nosnosti

Prevodovky a pohon

Renault Trafic I bol dostupný s pohonom predných alebo zadných kolies, v závislosti od modelu a určenia. Možnosti prevodovky zahŕňali 4- a 5-stupňové manuálne prevodovky. V tejto generácii Renault Trafic nebola dostupná automatická prevodovka.

  • Pohon predných kolies: Štandardný pre väčšinu modelov L1H1 a L2H1
  • Pohon zadných kolies: Dostupný pri vybraných modeloch L2H2 pre vyššiu nosnosť
  • Možnosti prevodoviek: 4-stupňová manuálna, 5-stupňová manuálna

Interiér a komfortné prvky

Renault Trafic I ponúkal rôzne prvky výbavy interiéru pre väčší komfort vodiča a cestujúcich v závislosti od úrovne výbavy:

  • Sedadlo vodiča: Nastaviteľné, s vysokým operadlom pre väčšie pohodlie
  • Sedadlá pre pasažierov: K dispozícii v rôznych konfiguráciách, vrátane lavíc až pre 9 osôb vo verzii minibus
  • Výbava kabíny: Vo vyšších výbavách bola dostupná klimatizácia, centrálne zamykanie a vylepšené audio systémy

Bezpečnostné prvky

Skoré modely Renault Trafic I boli vybavené základnými bezpečnostnými prvkami. Neskôr počas výroby boli zavedené ďalšie bezpečnostné prvky:

  • Brzdový systém: Predné kotúčové brzdy a zadné bubnové brzdy
  • Bezpečnostné pásy: Štandardné predné pásy, neskoršie modely mali vylepšené systémy
  • Voliteľná bezpečnostná výbava: Airbagy a ABS boli zavedené po roku 1994
 
Uveďte kľúčové slovo
Pokročilé vyhľadávanie
Transit Center in Europe