Your browser does not support JavaScript!


Typ častí: 


Stránok:  1  Zobraziť od 1 po 1 (z 1 položiek)

Motor a vybavenie Mercedes Sprinter 906 obsahuje napínač remeňa, remenicu, tesnenie a tesnenie


V kategórii Motor a vybavenie pre Mercedes Sprinter 2006 nájdete náhradné diely ako tesnenie olejovej vane, napínač viacerých klinových remeňov, remenicu kľukového hriadeľa a mnoho ďalších.
Druhá generácia modelu Mercedes Sprinter prišla s motormi mnohých variantov objemu a výkonu motora. Dieselové motory sú najčastejšie používanými motormi v dodávkach kvôli ich trvanlivosti a nízkej spotrebe paliva. Mercedes Sprinter bol k dispozícii s motormi 2,2 CDI s týmito výkonmi: 88 km, 109 km, 129 km, 150 km (pred faceliftom) a 95 km, 129 km, 163 km. Dieselové motory 3.0 CDI V6 pred faceliftom dosahovali výkon 184 HP a po faceliftingu sa ich výkon zvýšil na 190 HP. Benzínové motory inštalované v dodávkach Mercedes boli označené 1,8 I4 a 3,5 V6 s výkonom 156 HP a 258 HP. V tomto zápise označenia I4 a V6 označujú usporiadanie a počet valcov. I4 je označenie pre štvorvalcový motor s radovými valcami. Je to najbežnejšie usporiadanie motora vo všetkých spaľovacích motoroch kvôli jeho jednoduchej konštrukcii a malým rozmerom. V6 znamená šesťvalcový motor v tvare V. Motory v tomto systéme sa vyznačujú vyššou pracovnou kultúrou ako radové motory. Motory typu V sa vyznačujú väčším rozsahom otáčok, v ktorých dosahujú maximálny krútiaci moment, čo je pri prenášaní ťažkých nákladov mimoriadne dôležité. Nič však nie je zadarmo, motory V6 majú vyššiu spotrebu paliva ako motory I4. V prípade naftových motorov môže byť rozdiel v spotrebe paliva medzi najslabším motorom 2,2 CDI a motorom 3,0 CDI až 4L / 100 km.

Viac klinový remeň, napínače a kladky Mercedes Sprinter 2006

Viac textu
 
Uveďte kľúčové slovo
Pokročilé vyhľadávanie
Transit Center in Europe
0 predmetov
Slovakia Social Media