Citroen je v súčasnosti jedným z piatich najpopulárnejších výrobcov dodávok v Európe. Napriek tomu, že vozidlo je založené na rovnakej konštrukcii ako nákladné vozidlá konkurenčných značiek, Citroen Jumper má niekoľko samostatných prvkov, ktoré dodávajú jeho dodávkovému charakteru. Tieto faktory prispievajú k dobrým výsledkom predaja. Inovatívny dizajn exteriéru si zaslúži osobitnú pozornosť. Vo Veľkej Británii je Jumper známy ako Citroen Relay.
Prvé modely úžitkových vozidiel Citroën sa objavili na svetovom trhu v medzivojnovom období. Už v roku 1928 spoločnosť vyrobila Citroen C4 VAN, ktorý má s modelom C4 veľmi málo spoločné, čo poznáme dnes. Bol však vybavený veľkým vstavaným kmeňom, ktorý umožňoval prepravu rôznych druhov tovaru. Citroën bol jedným z prvých výrobcov na svete, ktorý uspokojil potreby spoločností v oblasti optimálneho nakladacieho priestoru. Vozidlo bolo poháňané 9-litrovým motorom. Dodávka C4 bola k dispozícii v 17 rôznych verziách, čo umožňuje prepravu tovaru až do 1200 kilogramov. V roku 1939 spoločnosť uviedla na trh model TUB / TUC, ktorý sa stal predchodcom kultového modelu H van.
V roku 1947 debutoval na európskom trhu Citroen H van s pohonom predných kolies. Išlo o nové riešenie, ktoré bolo neskôr prijaté na celom svete. H van sa stretol s veľkým uznaním a dodnes sa tu môžete stretnúť s opravenými pracovnými kópiami tohto vozidla. V nasledujúcich desaťročiach predstavil Citroen ďalšie variácie úžitkových vozidiel - Citroën typ 23 s nosnosťou 1500 kg alebo 2CV MINI-VAN predávaný v 1,2 milióna kópiách. Najväčším prielomom však bolo predstavenie veľkého vozidla Citroen Jumper.